اس ام اس خنده دار و جوک
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نا امیدی در عشق:
من مورچه ای رو مسخره می کردم که سال ها عاشق یک تفاله ی چایی بود
خودم رو فراموش کردم که زمانی عاشق آشغالی بودم که فکر می کردم آدمه !
.
.
دهن لقی:
والدین گرامی
اینقدر نگین
“وقتی ما سن شما بودیم این جورخوب بودیم، اون جورخوب بودیم”
مادر بزرگ ها دهن لق تر از چیزین که فکر می کنین !
.
.
بازم مورد عشقی:
با عشق به من به من خیانت کردی
دل دادم و تو رد امانت کردی
رفتی و چه آسوده ز من دل کندی
هر دو قلمت خورد اگر برگردی !
.
.
امان از دست ایرانسل:
آتش بگیره ایرانسلم که کرد خارم
خواستم زنگ بزنم هیچ شارژ ندارم !
.
.
عجب!!!
چند سال بعد :
پسرم شما یادتون نمیاد ما یه زمانی آبگوشت رو با نون میخوردیم !
.
.
اثرات فیلم!
غضنفر و اهالی شهر غضنفر اینا برای پیوستن به مختار عازم کوفه شدند !
.
.
ایران دیگه!
شاد بروید و شاد روان برگردید !
(روابط عمومی هواپیمایی ایران)
.
.
جوک سال ۱۲۳۱
به غضنفر میگن فامیلی دکترت چیه ؟
میگه : ترابی
میگن اسمش چیه ؟
میگه : فیزیو !
.
.
هدفمند شدن یارانه ها:
یه سوال به سوالای شب خواستگاری اضافه شد :
دختر شما روزی چند تا نون می خوره!؟
.
.
اینم از نا رفیق:
دلم میخواست الان پیشم بودی
میرفتیم چن تا هندونه میخریدیم
دوتایی اینقدر هندونه میخوردیم که شاشمون بگیره !
اونوقت ۲تایی میشاشیدیم به این رفاقت که نه یه زنگ میزنی نه اس ام اس میدی !
در این وبلاگ می تونین مطالب زیر رو پیدا کنید: