اس ام اس خنده دار و جوک 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نا امیدی در عشق:

من مورچه ای رو مسخره می کردم که سال ها عاشق یک تفاله ی چایی بود

خودم رو فراموش کردم که زمانی عاشق آشغالی بودم که فکر می کردم آدمه !

.

.

دهن لقی:

والدین گرامی

اینقدر نگین

“وقتی ما سن شما بودیم این جورخوب بودیم، اون جورخوب بودیم”

مادر بزرگ ها دهن لق تر از چیزین که فکر می کنین !

.

.

بازم مورد عشقی:

با عشق به من به من خیانت کردی

دل دادم و تو رد امانت کردی

رفتی و چه آسوده ز من دل کندی

هر دو قلمت خورد اگر برگردی !

.

.

امان از دست ایرانسل:

آتش بگیره ایرانسلم که کرد خارم

خواستم زنگ بزنم هیچ شارژ ندارم !

.

.

عجب!!!

چند سال بعد  :

پسرم شما یادتون نمیاد ما یه زمانی آبگوشت رو با نون میخوردیم !

.

.

اثرات فیلم!

غضنفر و اهالی شهر غضنفر اینا برای پیوستن به مختار عازم کوفه شدند !

.

.

ایران دیگه!

شاد بروید و شاد روان برگردید !

(روابط عمومی هواپیمایی ایران)

.

.

جوک سال ۱۲۳۱

به غضنفر میگن فامیلی دکترت چیه ؟

میگه : ترابی

میگن اسمش چیه ؟

میگه : فیزیو !

.

.

هدفمند شدن یارانه ها:

یه سوال به سوالای شب خواستگاری اضافه شد :

دختر شما روزی چند تا نون می خوره!؟

.

.

اینم از نا رفیق:

دلم میخواست الان پیشم بودی

میرفتیم چن تا هندونه میخریدیم

دوتایی اینقدر هندونه میخوردیم که شاشمون بگیره !

اونوقت ۲تایی میشاشیدیم به این رفاقت که نه یه زنگ میزنی نه اس ام اس میدی !